♥ Pengikut Setiaku ♥

♥ Miss Chacha Last Post On ♥
♥ 2Oth of December 2012 ♥

Tuesday 21 August 2012

Selamat Hari Raya :)

Selamat Hari Raya :)
Hye bloggie setiaku . MAAF erk ? Lama tak buat entry .
Kesibukkan teramatlah sangat sejak kebelakangan ini :)
Korang sihat ke ? Raya camner ? Best x ? Ada main mercun x ? Ishh2 ..jangan ler yer .. Bahaya dik :D
Aku ni Kristian , not Muslim .. So , aku tumpang kegembiraan korang jerr . HAHA ..
Duit raya dapat byk x ? Aku dapat rm5 jer .. HOHO , tu pun ..Cikgu aku yang bagi . muehehehe .
At least aku ade , kan ? Ko ada ? HOHO xD
Haa ..raya raya jugak .. Tapi , buku korang yang dalam beg 2 jangan tak dijenguk tau ..
Homework tuu ingat2 lerr yer ?
Silap2 first day korang berdiri luar kelas . HAHA ..
Aku tumpang ketawa jerr ler nanti . HAHA . Jangan marah erk ? 
Okaylah :) Sekian , Trimas :D
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN :)
                                                                                                                 - Miss Chacha .



No comments:

EDITED BY TRACY LAURA