♥ Pengikut Setiaku ♥

♥ Miss Chacha Last Post On ♥
♥ 2Oth of December 2012 ♥

Saturday 14 July 2012

Sukan Smk Bandar Bintulu !

Sukan Smk Bandar Bintulu !
Hye my dearest bloggie !
Selamat Petang . Kat Bintulu tengah hujan bhe ni . Sejuk ? Yaa ..memang .
HOHO .......................................
Okay ..hari ini (14 July) Aku nak citer pasal Sukan sekolah yang telah berlangsung selama 3 hari bermula
Rabu(11july) hingga Jumaat(13 July) .
Actually .aku tak tau sangat ler macamna suasana hari pertama sukan .
Tapi , masa aku datang hari kedua ..fuhh ! Memang meriah gilerr derrr .. Rumah pasukan aku iatu Mat Salleh memang penuh dengan semangat even kami tak menang .. Hikhikk ...
Walaupun ..aku tak joint kawan2 aku duduk kat khemah ...sibuk membantu cikgu2 kat Track ..
Tapi , semangat setiap rumah sukan memang dapat dirasai ..
Masih teringat lagi kami sekelas berkumpul kat tepi track untuk memberi semangat kepada salah seorang rakan sekelas kami yang mengambil bahagian .. Memang spotting giler lerr  rakan sekelas aku . Love ya ! :D 
Rasa macam tak nak balik lerr pulak ... Heheh ...


Minta-minta lah tahun depan dapat joint lagi N rumah sukan aku pulak yang menang ! Hoho .. 
Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Tahniah kepada rumah sukan Mat Kilau yang telah mendapat tempat pertama ! Wee ~

No comments:

EDITED BY TRACY LAURA